OH thats lovley!


HEY!

Idag har jag haft min korta dag. Jobbade bara till 15.00 då George's (pappan i familjen) mamma och pappa (GRannie and pop) kom. Dem är ett typiskt engelskt par. Pop mummlar fram sin engelska men på ett charmigt sätt och grannie säger att allt är lovley! Dem älskar sin beniga och stora hund. Sen blev det en engelsk gryta till middag som faktiskt var god. (första gången en gryta 'är god). Sen efter middag gick dem hem. Pop skakade hand med mig och sa " jag tycker att alla svenska har så dåligt handslag men jag gillade ditt". Så jag antar att jag är godkänd att ta hand om deras barnbarn!

Annars har jag inte gjort så mycket idag! Jag och baby-Rufus var ute på en lång promenad med Nettle och sen lekte vi på tomten!

kul dag va?  Imorn ska jag till Toddlers group med Rufus! (öppnaförskolan). Annicas vän Tam ska plocka upp mig och så åker vi dit tillsammans. DEt blir spännande! höhö

här kommer lite mer bilder eftersom hela det här inlägget blev väldigt osamman hängande!

1.2.3.4.5.6.7.8.

1. Jag och Frida myste i tv-rummet.
2. vår vår vår
3. Framsidan och min bil BILLIE
4. Frida får en toffs.
5. Me baby-Rufus och Nettle på en liten promenad!
6. Big-boy-Rufus på sin bil
7. Resten av tomten
8. Baksidan


sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde snart lägga upp en bild på mig tror jag. Känner att jag fått lite för lite uppmärksamhet här på bloggen!! /you know who I am!!

2009-01-29 @ 19:06:30
Postat av: elon

rufus är adorable! honom vill jag också ha

2009-01-31 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0