Oh!

Till Anonym;

Tyvärr jag har bara plats för en kvinna i mitt liv nu och det är the Queen!  men kanske kanske om du har tur så kommer en bild på dig också!


Till Camilla;

Såklart det är din tröja! måste ha med mig den så att jag inte glömmer bort dig!!



Igår jobbade jag heldag igen! Jag var på Toddlers med Rufus. Det var kallt men lite spännande. Satt där med alla hemma-mammor! Rufus ville inte släppa mig för att han trodde att jag skulle lämna honom.  Annars var det en rätt händelselös dag igår!

Idag är jag ledig och ska försöka ta med mig Caroline ut på en liten sväng med bilen. Tänke kanske att hon ville följa med till wells! så om jag inte skriver något mer här så vet ni varför; jag har inte hittat hem igen!!


--------------------------


Uppdatering:

Så jag fick med mig Caroline till Wells. Annica hade gett mig en karta och visat vilken väg vi skulle åka. Men så enkelt skulle det tydligen inte vara för att vägen var stängd! Så det blev till att ta en annan väg dit! Det gick helt okej att köra. Iaf på dem små vägarna men när vi kom fram till den lite större vägen möttes vi av:

 

JA, det är ett gäng kossor som blockerar hela vägen. Inte en helt ovanlig syn här i england! haha


Sen kom vi iaf in till "The city of Wells" och det var fint men mycket litet. Det som fanns var en kyrka och en katedral (stavning?) och lite små butiker. Det var mysigt men inte sådär jätte kul. haha

   


Sen efter en lunch och två timmar i Wells åkte vi hem till Caroline. Jag lyckades bara köra på höger sidan en gång. haha och jag märkte inte ens att jag var fel förens caroline frågade varför jag körde på högersida. Jag blev lite rädd att helt plötsligt ha trafiken mot mig haha men det gick som tur var bra!


När vi kom hem till Caroline så kollade vi på a Cinderella story ( camilla ringer det en klocka?) och sophia; jaa jag vet en typisk tjejfilm och det ska aldrig hända igen! hahah




Nu är jag bara hemma och segar. Jag har fått mitt nyra mobil nr idag också så om ni vill nå mig är det på nr; 077 941 752 27  jag verkar för tillfället ha världens sämsta täckning och det går inte att sms till Sverige men det är problem som går att lösa!



Jag hade förövrigt väldig lockigt hår igår. Vet inte vad som hända men tydligen så ville håret va allt annat än rakt!
 Sophia när jag ser den här bilden tänker jag på en viss kille som vill ta alla sina bilder i badrummet för att det är bäst ljus där! hahah


  Eftersom jag tycker det är lite olämpligt att lägga upp bilder på kidsen när ansiktet syns så får det bli lite sånna bilder sålänge :D


Shalom!

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha måste bara tillägga att jag ser ju ut att ha ätit typ 1 ton Fish ´n chips på den bilden XD

2009-01-31 @ 10:21:17
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: elon

baah haha jag älskar att du satt typ en plastpåse på barnets huvud.

2009-01-31 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0