Tisdag

Ojojojoj Två blogg inlägg på en och samma vecka! Fantastiskt!!

so whats up for idag!

Idag har jag varit ledig! ( Mitt otroligt jobbiga [läs: slappa ] schema gör att jag bara jobbar tre dagar i veckan). Så vad har jag gjort idag? 

Jo, jag och Annica ( mamman till mina barn, höhö) åkte hem till Stella och plockade upp deras nanny. En svensk tjej som kommer från en by(?) utanför Östersund. Caroline heter hon. hon verkar väldigt trevlig! Hon jobbar dock lite mer än mig. Men det går nog att lösa. Caroline var iaf här och drack före-lunch-the med oss och åten en bit kaka! ( Annica är förutom en väldigt underbar mamma en väldigt bra bagare ).


EWfter ett tag s körde jag hem till CAroline och hon visade mig runt. Även hon bor i ett stort gammalt hus med stor gård och hästar. Så Elin om du läser det här. Caroline kan bara stanna fram till Juni så om du plötsligt får ett infall att ta körkort och inte åka till Afrika kan du alltid komma hit och jobba och få rida. Ett plus är att stallet ligger på tomten! bara så du vet! men Hey vänta... Mickan också om du helt plötsligt får för dig att lämna banunograbben hemma i ett halvår så GO AHEAD!! det är bara att komma hit. alla undrar om jag har några vänner som vill komma!!

Sen efter att jag varit med Caroline ett tag åkte jag hem igen och möttes av tre underbara barn och världens sötaste Nettle!  Sen har jag inte gjort så mycket mer idag!

hm juste!
Annica ska ringa till ett college som ligger 20 min härifrån och skriva in mig och CAroline. Sen ska vi dit på tisdag och göra ett prov och efter det så ska jag börja plugga engleska! Kul va? så jag hoppas jag får lära mig lite så att jag kan börja prata med George utan att skämmas!


Spännande va?? hu hu hu hu!!

so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är spännande, kul att det händer saker i vardagen för dig :) upplev och upptäck! :D LOVE

2009-01-28 @ 17:43:22
Postat av: villeolitecamilla

fan vad nice det later! men du, kul att du bjuder dit oss ocksa...kul.

2009-01-29 @ 01:28:25
Postat av: villeolitecamilla

fan vad nice det later! men du, kul att du bjuder dit oss ocksa...kul. grymt med engelskakurs ocksa! snygg tröja du har på dig på en av bilderna förresten, tycker jag känner igen den! hehehe hörs

2009-01-29 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0