Onsdag.

Idag är det onsdag och jag har läst ut 3 (snart 4) böcker sen jag kom tillbaka från Sverige.

Min dag har varit väldigt varm och trevlig. Det firade jag med att ta en promenad på fälten. Det var varmt, kvavt och gjorde ont (små söta insekter som bet mig). På ett speciellt ställe vid en liten bäck brukar det sitta en liten katt, jag brukar kalla katten för Hitler-katten. Den ser precis ut som Hitler med en svart liten murre under nosen! Idag var den till min besvikelse inte där. Jag som hade laddad upp med kamera för att få en bild på kattskrället.

Jag lyckades dock med att få mina händer att se ut som ballonger. Eftersom att jag inte hade druckit vatten på länge + att det var varmt så svullna händerna upp. Jag fick gå med händerna i högläge hela vägen tillbaka till Poolbridge Farm.


Nu ska jag fortsätta mitt läsande. Läser Twilight serien som inte är den bästa bok jag läst. Däremot måste jag läsa klart hela serien eftersom jag börjat! Det är iofs lite kul att läsa om andras kärleksliv eftersom mitt är totalt obefintligt!  HEJA ISOLERING PÅ LANDET! haha



Fejkad Hitlerkatt



Helt klart den bästa Videobloggen jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Behm

Jepp helt klart bästa videobloggen XD

2009-07-01 @ 22:15:57
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jepp :) Du fick den förra gången så det var bara rättvist!

2009-07-02 @ 23:13:49
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0