Tisdag! + videoblogging

Idag är det Tisdag!


Jag vill börja dagens inlägg med att be om ursäkt till alla jag förolämpade och kanske framförallt be om ursäkt till Stieg Larsson när jag sa att hans första bok var trist!

Nu har jag läst ut den andra boken och Stieg Larsson har flyttats från min "nej tack" lista till min "tjohooooo ge mig mer NU NU NU" lista. Den var helt klart bättre än den första boken som enligt mig var långtråkig!  Så GO STIGGE!


Sådär över till allt annat trams jag skriver om!


För att få tiden att gå lite fortare låg jag kvar i sängen till klockan 11 och läste, rekord, njaa men längre än vad jag brukar iaf! Sen var det upp och fixa inför lunchen som Annica skulle ha här hemma. Georges mamma, pappa, faster (?) och kusin skulle komma över och äta med oss.

Haha vilken upplevelse! De var väldigt trevliga ocvh väldigt engelska! Det är alltid kul att sitta och lyssna när folk i den här familjen träffas. Alla vet allt om alla. Det är rätt svårt att försöka beskriva det måste nog upplevas. Kusinen var (enligt mig) en förvuxen pojke. Han kan ha varit runt 30 och det var hans mamma som talade åt honom. Han kanske trivs med det, vad vet jag! Som sagt en upplevelse!


Resten av dagen har jag gosat med barn och läst lite till. Jag fick även tid för en promenad/joggingtur.

Elsa börjar prata mer om att jag ska åka. Hon kommer springandes och vill ha kramar och säger att hon ska krama mig hårt så jag inte kan åka! Sötunge. Hon och Frida håller på att göra en dans till mig, haha.





Nu ska jag snart gå och sova för jag jobbar heldag imorn. Bara två dagar kvar nu! 

ps. Hoppas att resan hem går bra, hanna! så ses vi hemma! ds.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack!:) Vi ses snart!!!

2009-07-14 @ 23:43:10
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack det är verkligen supersnällt! Några tips på saker jag inte får glömma?

2009-07-15 @ 22:01:10
URL: http://aclarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Varma kläder blir det antar att det är även bra med oömma kläder som tål lite?



2009-07-16 @ 09:31:53
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0