Torsdag!

Idag är det Trosdag, den sista trosdagen i det här landet (för ett tag iaf).


Eftersom jag vill umgås lite med familjen ikväll passar jag på att blogga nu medans gosegrisen sover.


När folk frågar hur det känns att vara på väg hem svarar jag "skumt". Jag vill hem men samtidigt kommer det bli tråkigt att lämna ett underbart land och alla jag lärt känna här!


Elsa och Frida blir arga som fort jag nämner att jag ska åka. Elsa säger att hon ska hålla i mig hårt så att jag missar flyget hem! Rufus förstår inte så mycket men hänger gärna på tjejerna och sen kommer han springande och säger "kiss owfiie kiss" sen får jag en blöt puss.


Jag kommer verkligen sakna artigheten här, vart man än kör eller går så är folk trevliga och hälsar och vinkar. Jag kommer kanske till och med sakna "butternut squashen", eller inte!


Vi hörs om ett tag!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha! butternut squash ja... nej den saknar vi inte!

2009-07-16 @ 16:49:00
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi har det...:/

2009-07-23 @ 23:57:30
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0