Torsdag

Idag är det torsdag och veckans sista arbetsdag!

Det firar jag med att jobba 12 timmar idag! Det som får mig att orka så långa dagar är att Georges och Annica ALLTID visa att de uppskattar det jag gör!

Jag var uppe med tuppen (07.00) idag och började dagen med att borsta Elsas hår. Jag fick en trevlig överraskning när Elsas hår var fullt av LÖSS,IGEN!!!! mmm så ikväll blir det avlusning för samtliga i Cardale familjen! Jag har aldrig sett en lus förut och vill nog inte träffa på en igen!

tjohoo nu ska barn köras till skolor!

------


Hej igen!

Nu ligger sötnosen och sover så jag passar på att lata mig en stund.
Idag var Linda här (vår roliga städerska). Hon förgyller som sagt mina torsdagar med sina flummiga åsikter om saker och ting. För några veckor sen hade vi ett samtal om vad jag borde äta när jag är i england / somerset. Hon kom fram till att jag måste pröva på FUDGE innan jag åker, så idag hade hon med sig en påse Fudge till mig. Snälla Linda. Det är såna småsaker som förgyller ens dag. En annan sak som värmer är när Elsa skrivit en bok om som familj och jag fick vara med! (jag var dessutom ritad störst på pappret eftersom det är jag som bestämmer, enligt Elsa).

Små söta barn och snälla Linda gör mina dagar! haha
Nu ska jag söka jobb och äta vindruvor.



------------

schalom!

Sådär, nu har jag slutat jobba. Jag lovade Annica att hjälpa till med avlusning av barn och nu tänker jag svära;

FY FAN VAD ÄCKLIGT! buää... Eftersom att jag blir galen av små saker som kryper fick jag plötsligt för mig att jag också hade fått löss. Annica fick då avlusa mig MEN jag hade inga som tur var! fjoff!!! Ska dock göra om lusbehandligen nästa vecka för att vara på den säkra sidan. :D

Nu är det time för något annat.

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

:S Avlusa dig innan du kommer hit!

2009-07-09 @ 14:04:32
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

jag konstig :O ...som om d skulle va en nyhet xD ;)

2009-07-10 @ 12:56:03
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej jag har inte tänkt att säga något. Hittar de mig så gör de men jag har inga planer att berätta något. Man vill kanske kunna ventilera någonstans så det är lungt jag ska vara tyst :) Tack för mailadressen ;)

2009-07-11 @ 10:22:43
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0