Jag är kär!

Idag är det fortfarande söndag och jag är kär!

Eftersom att jag inte sovit ordentligt på några dagar så bestämde jag mig för att gå ut och lägga mig på gräsmattan och sova lite. Efter cirkus en minut insåg jag att jag inte alls ville sova, jag ville ut och gå.

Jag tog med mig mp3:n och traskade ut på de engelska vägarna. Efter en kvart möter jag en engelsk gubbe på cirkus 80 år. Han står och kollar på fåglar(?) med en kikare, hälsar och berättar hur mycket han njuter av det fina vädret. Jag håller helt med och traskar vidare.  När jag nästan gått klart promenaden ser jag en bil. Bilen kör långsamt och en hund springer bredvid. I England rastar man hundarna på det viset. Det är enkelt, smidigt och bekvämt speciellt om det regnar. När bilen kommer närmare så ser jag att det är samma gubbe som stod och kollade på fåglarna. Han stannar bilen bredvid mig, vevar ner rutan och säger "Hej igen. Här får du för att du är så duktig och för att det är så fint väder". Jag fick en "Werthers Orginal,mint". Åhåå jag blev himla glad och hade helt plötsligt så mycket energi att jag tog en omväg hem så jag fick 20 minuters extra promenad!

Jag är kär i England och alla trevliga människor här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0