Lördag!

Idag är det lördag!

Vissa dagar vill jag bara packa ihop mina saker och åka hem till Sverige! Idag var inte en sån dag. Idag var en dag då jag önskade att jag skulle få vara kvar flera år till!

Morgonen började med att Annica väckte mig vid tio. Hon och Geggan skulle iväg och hämta bilen men tjejerna skulle vara kvar hemma ("men du behöver ju inte gå upp, de kan leka själva"). Hm... jag vart såklart klarvaken och gick upp. När Geggan och Ankan kom tillbaka frågade de om jag ville följa med till Clarks village, det är en stor Outlet. Visst varför inte tänkte jag och följde med.

Vi skumpade iväg på de engelska vägarna och kom fram. Jag valde att gå ensam. Det var rätt skönt att gå omkring och njuta av att va själv. Efter en timme möttes jag av två superglada ungar. De hade blivit lovade en lunch på Burger King (det händer ca 1 gång om året att de äter på burger king eller annan skräpmat).

Under lunchen tackade Georges mig minst tre gånger för att jag jobbat så mycket i veckan. Han sa att jag helt klart var värd en lunch på Burger king! Oh thank you! haha. Han nämnde också (ett antal gånger) vilken tur barnen hade som fick både nya skor och hamburgare på samma dag! haha. Han är rätt rolig ibland geggan! Han blir så nöjd när han gör något bra och är inte rädd för att visa hur nöjd han är.

Jag vet  inte vad som gjorde dagen så bra. Det var nog bara så att ungarna var så söta och kramiga hela dagen eller det att jag verkligen gillar Annica och Georges.  Ibland slår det mig hur häftigt de är att få följa tre små barn. De växer så otroligt fort! När jag kom var Rufus en bebis, nu är han en pojke. Eller Elsa som inte pratade någon svenska alls (hon hade fått för sig att hon inte ville det). Nu blandar hon svenska och engelska hej vilt. 

Jag känner mig som en del i familjen nu och det kommer bli konstigt att lämna allt och alla jag lärt känna här. Samtidigt så vet jag att jag inte "orkar" ett halvår till. Jag behöver helt klart en större utmaning.  Jag bara hoppas att den "nya" är bra och att hon vill stanna här ett helt år.


Nej nu får det vara nog!
Jag ska försöka komma på något kul att göra!
Tjenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0