Onsdag... fortfarande!

sitter hemma hos Hanna och äter FeTt med chirre. Vadå?? 14kg kan lika gärna bli 15!

Vi sitter just nu och pratar om hur skönt det är att sitta på golvet,prata lite svenska och drick coca cola! Att ha vänner... skönt.
Hanna var en riktig vän idag! Jag hade nämligen packat allt jättebra och lagt fram ALLT jag skulle ha med. Det sista jag gjorde var att ta min MP3. Jag satte mig ner och knöt skorna, då la jag självklart ifrån mig min spelare och nu sitter jag här i Kingswood utan mp3!!!! MEn hanna räddade mig. hon lånar ut sin mp3. Tack Hanna du gjorde min dag!

Om tre timmar kommer min taxi. YEEEY I can't wait!!
Vi ses i täby vänner...

I helgen blir det ÖS!!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

9 timmar och 20 min kvar! weiiiiii

2009-06-18 @ 01:01:11
Postat av: Hanna

Det var så lite så :)

2009-06-18 @ 01:10:50
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: frida

TJOOOHO! jag ska dansa bugg med dig, smeka dig ömt i håret och viska i ditt öra att det är skönt att ha dig så nära.

2009-06-18 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0