Onsdag

Idag är det onsdag, det betyder halvdag på jobbet! Jag lyckades under jobbtid med detta;


  1. Gå en timmes promenad med hund och lillponke.
  2. Mata barnet!
  3. Plocka upp det andra barnet från pree-school!  

Det var i stort sett allt jag hann med.


När Grannie och Pop kom hade jag inte mycket att göra så jag tog mig en till timmes promenad. Under promenaden lyckades jag med att;


  1. Inte springa in i kossorna.
  2. Köpa mig en drickbar yoghurt.
  3. Ringa hem till min mamma.

Mammsegullet jobba för guds skull inte ihjäl dig! Tänk på att jag vill träffa dig om två veckor!


Om ett litet tag ska jag bege mig ner till Caroline, vi ska till gymmet och göra lite nytta! Jag har dessutom varit väldigt duktig med min mat idag och druckit ungefär 3-4 L vatten. Det har i sin tur resulterat i att om jag inte har varit ute och gått så har jag suttit på toa. 4 av 5 toast!



Igår hade jag dessutom ett "hallelujah moment", jag rakade benen!!!! Ni skulle vart med! Så skönt vare! Haha



Nu måste jag tömma blåsan, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0