(onsdag) Torsdag

Igår onsdag var jag den mest omotiverade Au pairen man kan tänka sig! Kändes nästan som om jag var tillbaka på myrängen...
Jag orkade ingenting och var bara trist och arg. På eftermiddagen ringde jag hem till mamma och satt och klaga på hur trist jag hade det. ( man behöver klaga till mamma ibland, haha).
På kvällen var jag och Caroline på onsdagens mördarpass på gymmet. Gaah, det blir bara jobbigare för varje gång! Jag la mig nästan direkt när jag kom hem.

= dag två med hemlängtan!


Idag känns livet mycket bättre och jag har varit på Toddlers med Rufus. Idag var han extra gullig och vi myste en lång stund innan det var dags för honom att sova. Jag har just ställt in min Kladdkaka i ugnen. (Mutar barnen med kakor så de ska tycka om mig...)

Fick ett trevligt mejl från Hanna idag också, så på lördag blir det party i Bristol. ÄNTLIGEN!!! Ska bli så skönt att få andas avgaser och klubba med dålig engelsk musik! KANON!

Sen är det bara två helger kvar tills jag och Caroline ska "backpacka" hela helgen i Bristol och helgen efter det kommer mamma,pappa och Erik hit. Så jag kommer inte ha tid att längta hem på ett tag!

Sen hoppas jag att mina trevliga vänner där hemma i Sverige bokar sin resa till london snart!!! HALLÅ Soffe needs you!!!


 Hårstatus = Det var fint när jag precis färgat det. Sen igår när jag tog en dusch så försvann nästan all brun färg så just nu är jag varken blond eller brun jag är RÖD!  så går det när man försöker sig på något nytt. 

  Så där såg det ut...


Spelas den här låten på radio hemma? Här spelas den 100 gånger om dagen! haha värdelös engelsk musik!



TJAO!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte hört den! Tack och lov ska kanske tilläggas;) Lyssna på BBC radio 1 eller 6, det är bättre:p Fasen va kul vi ska ha i helgen!!!!:D

2009-03-12 @ 18:28:22
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: CHRISTOFFER

haha Jag har hört låten flera gånger ;) :D

2009-03-13 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0