Tisdag

Jobbstatus; Ledig!

Ah tisdagar är sköna eftersom att jag är ledig! Så dagen började med ett kort träningspass på gymmet och sen åkte vi hem till Caroline.
Caroline har två hästar som måste motioneras så jag fick hjälpa till. Jag är fortfarade lite rädd för hästar och har inte ridit sedan jag höll på att bli avkastad (en väldigt hemsk upplevelse ;)  och eftersom jag nästan bara har ridit i ett ridhus så var jag lite nervös men det gick faktiskt bra. jag lyckades till och med ta mig upp på hästen! tjoho så jag kanske har blivit lite smidigare sedan jag började träna!

Vi red bara i ca 30-40 minuter. Det blåste och började regna så det var inte så kul väder.  Hoppas att det kommer en solig ledig dag så vi kan göra om det!?

 Carolines hus. (Är det ett sånt där solrum du vill ha pappsen?)

  
 Vem försöker jag lura? jag kan inte kratsa hovar!

    Jag tog självklart på mig den snyggaste hjälmen jag kunde hitta!


Kommentarer
Postat av: Behm

Måste säga att det e nog den snyggaste hjälpen jag sett ^^ älskar tofsen mitt uppe på å färgen framför allt ;)

Men helt klart me bättre väder tar vi en längre sväng :)

2009-03-03 @ 17:50:45
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Daddy

Jepp, ett litet orangeri skulle passa utmärkt hemma i Täby!

Kanonsnygg hjälm och ännu snyggare sits på kusen!

2009-03-04 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0