Torsdag

Åh vad det är härligt med vår.
Jag har suttit ute i stort sett hela dagen och STEKT!

Igår var det bara jag och Annica hemma så vi åt ost fondue, det var kanon! Jag och smält ost är bästa vänner. Efter det blev det bara en slapp tvkväll. Jag var helt slut efter dagens träning. När det blev tid för att krypa ner i sängen fick jag en smärre chock, mitt rum hade förvandlats till ett SPINDELBO! Hittade 4 st feta och ofantligt äckliga spindlar! Jag var nära att ge upp allt och åka hem till Täby. JAG HATAR SPINDLAR! Jag fick bara tag på tre för den fjärde satt under handfatet så det gick inte att banka sönder den. Däremot fick den känna hur det känns att lukta Dolce gabbana light blue. Jag fick lite panik och ville ha något som kunde vara obehagligt för spindlar och det värsta jag hittade var parfym!
Så inatt hade jag en dålig natt. Drömde om spindlar som kom krypandes under täcket.

Tur att dagen idag blev bra.
Det var 4 st som kom fram och pratade om att jag åkt fast igår. (Det roliga med att bo i en liten stad, alla vet ALLT!) De tyckte att det var orättvist att jag åkt fast. En av mammorna kom fram och sa " Ja, jag brukar ligga bakom dig och du kör alltid SÅ sakta!!!" haha men tydligen är så sakta för snabbt!

Sen har jag som sagt bara varit ute i solen. Gick min timmes promenad med hund och bebbe och efter det satte vi oss ute och solade, eller jag solade, Rufus lekte med sin traktor.

Kort sagt en helt okej dag!


 Visst är han "to die for"! USCH!  


  Jag fick en fröööken eller två !
Sista bilden symboliserar min avsmak för spindlar eller så kom det en puff koskits-luft från farmer John!


  Jag fick tid att inviga mina nya skor medans Nettle underhöll Ruffe

  Man får skynda sig att gosa med Ruffe mellan bajsfloderna!


BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som jennie på bilderna när du gosar med ruffuuuusss! han är adorable btw. ta med honom hem som present till mig

2009-03-20 @ 08:59:41
Postat av: frida

Vad färg du fått! Jag har samma färg som ett A4.

2009-03-20 @ 10:49:11
Postat av: Anonym

haha du och spindlarna!

Gos pa dig min tjej!

2009-03-20 @ 18:11:03
Postat av: Hannahttp://plingo.blogg.se

Eftersom jag inte har några pengar på mobilen för tillfället skriver jag här:) Vi är inbjudna till att vara med på ännu en utgång i Bristols nattliv imorgon kväll med Perrine och Julia:D Om ni känner för det så skulle jag ju kunna höra om det går för sig med ännu en övernattning hemma hos mig - vi skötte det ju galant sist!:)OSA snart!!!!

XXXXX

2009-03-20 @ 21:30:54
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0