Torsdag

Idag har jag varit super aktiv och skött mitt jobb fantastiskt bra.
Så nu när Ruffe sover kan jag sitta vid datorn utan dåligt samvete.

Imorn bär det av till Bristol över helgen och det ser jag fram emot. Den här veckan har varit seg, kansek är det för att vi hade sånt fint vårväder förra veckan! På tal om veckor så är det bara en vecka kvar tills familjen kommer hit!!! ÅHÅHÅ då kommer jag få hemlängtan!


Nu ska jag fortsätta baka!
puss och hej

------------

Nu är jag klar med bakning och är mätt som en anka! Jag väger upp gårdagens brist på mat genom att trycka i mig så mycket jag kan idag!  Nu ska Ruffetuffe få vakna !

bye

ps. Ut ur Rufus näsa rinner det idag 500L tjockt grönt snor! Någon som är sugen på att smaka lite?ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0