Tråkmåndag!

Som ett straff för att vi har haft underbart väder i en veckas tid så var det verkligen megatrist väder idag!
Det var 10 grader varmt men det blåste orkan och på eftermiddagen kom det regn!

Så idag har det varit en sån där "hej-varför-gör-jag-det-här-frivilligt-dag" . Faktiskt, varför åker man och bor hos en helt främande familj och får 4000kr i månaden för ett heltidsjobb?!
haha, jag gillare!

som en bonus för det trista vädret hände idag en rolig sak:

Jag och Elsa stod och tittade ut genom fönstret och helt plötsligt ser jag en KO på vår gräsmatta! Hur hade den kommit dit? Så jag försökte få några kloka råd om hur man fåt bort kossor från tomten men ingen verkade ha koll på det så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och gå ut och prata med kossan.
När jag kom ut så var det faktiskt så att Kon fortfarande var på Farmer Johns del så jag slapp jaga den!

Just nu har jag lite trist och väger upp det med att kolla på bilder! Mina vänner är faktiskt ganska roliga!


  




KUL KVÄLL VÀ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0