Söndag!

Hejsan!

KUL, jag skrev just ett inlägg men internet dog!

Lisa var här i helgen, åh vad det var NICE att ses igen. Tack för att du kom över vännen!
Helgen hade förutom lisa många plus tex;

+ Det var varmt och soligt alla dagar.
+ Vi hittade en schysst park som vi sov i.
+ Jag har ÄNTLIGEN hittat ett par byxor som jag KAN få ¨på mig utan att se ut som en uppstoppad korv!
+ Äntligen äntligen fick jag äta kexchoklad igen! Det var kanon! (tack Jane och Rasmus)
+ Vi har fått en till kyckling och den är söt! (jag hoppas den överlever)
+ Jag lyckades spara pengar, det ni!

Fast bäst av allt var såklart att min Lisa var här!

Inatt hade jag en obehaglig allergichock. Vaknade runt 4 och kunde varken andas eller se. Som tur var hade jag Astmadosan och allergipiller nära. Så svullen som jag var har jag inte varit på vädligt länge, hade fortfarande svullna ögon när jag vaknade imorse!
Jag undrar återigen vad det var som gjorde det, åt inget jag borde va allergisk mot.
Härligt med lite spänning i vardagen!


Om man bortser från dubbelhakan så är den... SJUK!


Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0