Fredag

Idag är det fredag!


Yes. Äntligen fredag. Det är otroligt jobbigt att jobba 12-17.00 varje dag, det är nästan så att jag inte orkar gå upp på morgonen! ;)

Jag ligger på -4 och det känns bra, + att det är löning idag, tyvärr inga pengar från färgfabriken.

Idag gick jag upp extra tidigt (09.25) för att jag skulle få tid att plugga lite. Har lagt upp en planering över pluggandet fram till min högskoleprovskurs. Bara en månad kvar till det där satans provet!! Usch!

Jag vill även säga att jag inte bara är glad idag, jag har en liten tår i ögat. Igår lämnade jag nämligen in min dator till farbror datordoktor. MEN MEN sen kom jag på att jag lämnade in den utan att föra över Linköpingsbilderna till min andra hårddisk! buhuuu!


Hittade lite bilder från Caribien höhö

 
(erik har tagit ordet "avslappnad" till en helt ny nivå)

Life is good!

Kommentarer
Postat av: ullisar

jösses. det var fantastiskt tuffa arbetstider du har. är imponerad att du orkar!



;p

2009-10-02 @ 22:17:01
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0