Måndag!

Idag är det måndag, underbara måndag!

Visst är måndagar en sån där KANON dag? Man vet att alla veckans roliga dagar ligger framför en! På onsdag ska jag få åka på studiebesök till bondgården och få betalt för det, hur bra är inte det!!!?? Jag kan knappt sova på nätterna för att jag längtar så. Okej nu ljög jag lite men kul ska det bli! Förra gången jag var på bondgården var jag mer exalterad än barnen.


Igår var jag ute i svampskogen med min härliga vän Lisa. Vi hittade mycket svamp och jag var lite rädd för att det skulle komma ett vildsvin och bita mig i baken (men jag klarade mig).


Nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng och börja läsa Stigge Larsson sista bok. På tal om min säng så vill jag berätta att jag har börjat nattvandra igen. Alltså inte nattvandring som föräldrar gör utan jag nattvandrar i min 1,40 stora säng.
Jag har alltid varit en person som rör på mig när jag sover men nu börjar det gå lite för långt. Jag lägger mig som jag brukar och vaknar lite hursomhelst. Ibland ligger jag med halva kroppen utanför sängen och ibland ligger jag där fötterna skulle ligga. Det är lite spännande att se hur man vaknar nästa gång.

 

Nej nu vill boken bli läst.

Ha en rolig natt!


Kommentarer
Postat av: ullisar

boken är bättre än Flickan som lekte med elden, men inte lika bra som den första. det märks verkligen att det inte var ett färdigt manus. men. underhållning är det! och spänning!



tjo!

2009-09-22 @ 02:15:20
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0