Tisdag

Idag är det tisdag, bara 57 minuter kvar till onsdag.


I helgen det otroligt Fräääääscha gänget ner till Linköping och hälsade på ostbollen Emma. Det var kul. Vi träffade lite roliga filurer så som;

Lasse Sadhagen
Conrad
cheesballs
sist men inte minst träffade vi Stensjömonstret.

Tack Emma för att vi fick komma!


Över till vardagliga problem:

Natten mellan lördag och söndag vaknade jag upp och trodde jag hade en golfboll i munnen. Min fjärde visdomstand är på väg upp och tycker att den får för lite kärlek och uppmärksamhet. Så den bestämde sig för att omvandla sig till en OndLitenJävel. Kinden svullna och munnen värkte.
Så igår sa jag till den OndaLillaJäveln "slutar du inte bråka så blir det en tur till tandläkaren och dåå, dååå ser du till att passa dig väldigt noga". Tror ni hon (tanden) lyssnade på mig? Nope, icke sa nicke och nej nej nej.
Imorse tog jag bilen (Ja, pappa! jag fick ta den stora bilen ner för mamma :D ) ner till tandis.
Jag fick lägga mig på bordet och gapa stort. Hon sa att vi bara skulle skölja tanden lite. Visst tänkte jag, det är väl inte så farligt.
Tandläkaren drog såklart fram den fetaste (överdriver lite, men läskig var den) sprutan hon har i sitt skåp. WOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! Här trodde jag att hon skulle tvätta med en liten mjuk bomullsboll eller något. Hon pressa in sprutan i min svullna mun, inte bara en utan ca 15 gånger!
Är det inte ögon så är det tänder!




Nu är det 40 minuter kvar till onsdag. Jag har avsatt morgonen till att plugga. Sov sött!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Det är tredje gången idag jag har hört om sköljningar i visdomständer och det har varit samma grej alla gånger - smärta:/ Usch, hoppas det känns bättre nu!

Puss!

2009-09-22 @ 23:33:50
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0