Onsdag

Idag är det Onsdag!

Shit shit shit... ONSDAG???
Tiden flyger förbi! Idag var tredje dagen på nya jobbet och jag gillare det. För första gången på väldigt länge känner jag att det är ROLIGT att gå till jobbet. Det känns så KUL att få göra något helt nytt och inte ta hand om barn.

 

Idag hade vi en heldag med Grundläggande försäkringsutbildning. Det låter kanske trist men det var sjukt kul!  Från nio till fem satt vi i skolbänken och pratade om alla typer av bilförsäkringar. Det är väldigt mycket att pumpa in i skallen men eftersom att det är kul så går det rätt lätt. I slutet av dagen fick vi skriva ett litet ”test” och se hur mycket vi hade koll på (jaja vi hade väl inte alla rätt men bra gick det).

Sådär, nu är det slutpratat om jobb. Ville bara förmedla att jag gillar att jobba!

 

 

Sen alla vänner vill jag tala om (såklart så vet säkert hela världen om det här.) att jag har fått John Mayer biljetter till hans konsert i Köpenhamn!!!! HUR GLAD FÅR MAN BLI. Jag hoppas han har med sig förlovningsringen. Han har en förmåga att glömma det. Det är som sagt inte lätt att hålla reda på småsaker när man är en FETT bra kille liiiiixoooom!  Så den 30/5 befinner jag mig i Köpenhamn för en helkväll med min man! (Bra att veta för er som letar efter mig då).

 

Okej… tack för ännu ett meningslöst inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0