Torsdag.

Idag är det torsdag!

Om det finns något rekord för hur mycket man kan snora på en dag borde jag ha slagit det med hästlängder. Min näsa är lika röd som Rudolfs och mina läppar ser ut som russin! Helloj vinter och Hello förkylning!


Jag har med andra ord varit hemma idag och kommer antagligen vara hemma imorn med. Så nu kan surtanterna på jobbet snacka mer skit ;). Thank god att det bara är en vecka kvar (kommer såklart sakna er andra som inte är surtanter).  

För att försöka få tiden att gå har jag hängt en del framför datorn, tvättat och funnit en ny vän. Han kommer från dalarna och är en färgglad person. Han har dock inget namn ännu och lär nog inte få det heller. Även om Herr namnlös är rätt tyst av sig har jag lärt mig en del om livet. Vi har diskuterat allt ifrån himmel till jord, lekt några lekar och bara chillat.



  (Arga leken. Stoneface vann.)




Slutsats = Jag har haft en relativt händelselös dag!


BYE


Kommentarer
Postat av: lisa

oh vad jag blev sugen på att komma hem och ha en chillkväll i din säng :P haha, miss you!

2010-01-21 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0