Söndag.

Idag är det söndag (???????), jag har jobbat helg och är trött.

 

Innan jag somnar vill jag bara ha svar på en liten fråga, så håll i hatten för här kommer den;

 

 

(Förtext) Jag är verkligen inte en modebloggare (vet inte ens om man kan kalla mig bloggare med tanke på de få inlägg som faktiskt kommer upp här) så jag vet inte om jag har någon rätt att uttala mig om det här men fråga kolon: VARFÖR, verkligen VARFÖR har det blivit mode att använda en BH som tröja??

 

Visst det är ju trevligt med en bröst hållare, men den ska ju för tusan sitta innanför kläderna inte utanpå! Så jag undrar nu varför man ser tjejer (kanske även en och annan kille också för den delen) som har kjol och sen BH! Jaja en fin bustier är aldrig fel men då ska den tadam tadam SITTA UNDER EN KAVAJ!!

 

Sådär nu är frågan ställd och finns det någon där ute som kan svara på den vore jag väldigt tacksam. Kanske MR.spunkgren vet svaret? Han är ju trotts allt en hängiven ”moddebloggsläsare”.

 

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: MR.spunkgren

Självfallet kan jag det kära du.



Efter 90-talets glammigt plastiga dagar strävar modevärlden efter mer tidslösa skönhetsideal.



Något som är fantastiskt tidslöst är, just det, bröst!



Så för alla er som vill känna er tidslöst snygga i vår och sommar; visa så mycket bröst som möjligt! ;)

2010-03-28 @ 22:07:56
Postat av: Sofiee

HA HA!

2010-03-29 @ 23:45:15
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0