I wanna boom bang bang... Eller?

Pernilla tycker att jag borde skärpa mig och sluta göra mig till när folk tar kort. Jag tycker att Pernilla har rätt. Hon är FÖÖÖR bra helt enkelt. Så för Pernillas skull hoppade jag ner i mina näst finaste mjukisar och min vackraste tröja och började fota.

Pernilla är du redo för resultatet?? Efter det här kommer du aldrig att klaga. Då är det bara boom bang bang så att säga.


1.  Se och lär:








2. Det gäller att posera bra (helst så bra att man glömmer att ta bort kamera snöret!!)






3. Variation förnöjder.





4. pluta med läpparna.... Det går hem!





5. Dags för klädbyte. I vissa fall behöver du även bättra på sminket lite. Då kan man passa på att göra en photo shoot i badrummet.






6. Close up.









7. Jobba med kameran soffan, JOBBA!!!








NÖJD NU PERNILLA????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0