Måndag!

Frågan lyder: Frågan lyder:
Undra om Ellen från radiotjänst extraknäcker på www.Match.com?

Det är lördag, klockan är ca 17.00, Telefonen ringer:

Ellen (E) - Hej Sofie. Det här är Ellen jag ringer ifrån radiotjänst Kiruna.
Jag (S) - Eh Hej?

E - Visst stämmer det att du har flyttat till H-näs?
S - Jo det stämmer.

E - Bor du ensam eller ?
S - Jaaahaaarå det gör jag.

E - Vad skönt! Ska vi byta. Du kan få min man och mina barn?
S - Eeeh nej. Jag klarar mig så bra utan man och barn tack!

E - Men Sofie, flyttar du till Kiruna så får du både man och barn.
S - Okej?! Men jag har inga planer på att flytta till Kiruna

E - Hehe okej. Men du Sofie. Eftersom att du bor själv så måste du ha en tv, eller hur?
S- Nejdu. En tv det orkar jag inte med. Jag klarar mig väldigt bra ändå.

E - Okej, ja du klarar dig ett tag ja. Men när du nu skaffar en tv lova mig att du ringer på en gång då?!
S - Mmm visst, inga problem. Trevlig helg!


Japp, jag gillade Ellen. Fast jag har svårt att tro att hon trivs med sitt jobb. Ellen, om match får en plats över lovar jag att lägga in ett gott ord för dig !

Kommentarer
Postat av: struttutte

hahaha! sjukt kul jue! Tv? jag? nej absolut inte! en klassiker

2010-11-17 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0