Bloggtorka

Idag är det söndag.

Det är kul med blogg, faktiskt. Men det är inte lika kul att komma på vad man ska skriva om. Älskade när jag bodde i England och sjuka saker hände. Då var det kul att skriva. Ibland önskar jag att jag kunde få skriva om allt kul, galet och rent av vansinnigt som händer på jobbet, det hade varit något. Tyvärr tror jag att jag skulle få sparken fortare än fortast. Min tant sa att jag borde börja skriva dagbok igen och jag skulle verkligen vilja göra det. Dock tappade jag den gnista när boken blev läst av fel person. Sen Så är jag så fruktansvärt dålig på att tala om hur jag känner och mår och så fort jag sätter känslorna på papper så känner jag mig som kissies eller någon annan fantastisk blondin. 

Häromdagen drömde jag om att de bytte ut min chef till en Paradise hotell deltagare. Jag vart grymt sur eftersom de inte frågat mig om det var ok eller inte, samt att jag tyckte att hon var så uträknande och skapade pakter... Man kanske borde söka till paradise nästa år? Mm jag tror att vi torra skadereglerare skulle behöva en omgång paradise ibland. 

Som sagt: kul med blogg om det fortsätter såhär bra kanske jag skriver en bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0