Lördag !

Nej det är aldrig kul att jobba efter en helgalen utekväll! MEN jag får skylla mig sjävl! Jag och Hanna kom fram till att det är kvällar som denna man skulle ha haft pojkvän, men en cola och en FET pizza skulle också funka!

Helkul kväll igår, helkul morgon idag och inte kul kväll ikväll! KUL!

Jag har suttit och skrattat åt hur KUL jag är! Jag får till det ibland.
Jag har en förmåga att prata i sömnen eller yra när jag precis vaknar och imorse hade jag någon helkul dröm om att Hanna Försökte dra upp oss ur sängen. Det hade hon tydligen inte gjort och hon hade inte heller en unge i huset som hette TegelLotta... !!!

Ne nu ska jag inte beundra mig själv längre...


HAPPY TIME!!!!


ps. En liten avstickare: Ibland blir jag fylld av kärlek till barnen. Ikväll fick Rufus mig lite knäsvag när han kommer och ger mig världens björnkramar, Nuffe! ds.

Kommentarer
Postat av: Behm

Videoblogg videoblogg!!!!...ropen skalla videoblogg åt alla!!! xD

2009-04-25 @ 23:06:37
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0