Onddag

Idag är det onsdag! Woho!

Jag har det fetaste håret någonsin. Jag är trött och luktar prutt! HÖHÖH MEN vad gör det om hundra år?

Idag har jag jobbat. Eller vet egentligen inte om jag kan kalla det jobba. Jag har legat i en soffa och kollat på film,ätit popcorn och hängt på www.felsms.com . Det har varit segt men roligt. Vad jag har skrattat!

tex på sms;

Till: Chefen
"Hoppas du får jättekuk i helgen"

eller

Till pappa:
"bärs och rakade horor i helgen. sweet"
svar: "vart ska du?"

Till: Mamma

Sms: Är så jäääävla RÖKSUGEN!!! varit inlåst i denna jävla stuga i snart en vecka, ska bli skönt med nyår då ska jag fan röka 10 paket och supa bort minnet TOTALT. Och knulla josef!!! Love u bitch

Svar: Säger ju att du ska sluta röka... Ta det lungt på nyår, mamma älskar dig med

Förklaring: Skidresa, 1 vecka m...ed tjocka släkten på pappas sida. Skulle skicka detta till en kompis(madde) men kom till mamma, tur att hon förstår





hahah. Snusk ÄR kul!

Nu ska jag fira nyår! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0