Söndag!

Idag är det söndag!


Det snöar som tusan, det är ju kanon! Jag gillar snön så länge man inte ska ut och åka bil eller buss. Då brukar jag svära en eller två gånger.

Idag har jag haft en icke-social-dag. Jag har städat, lyssnat på bra musik och inte varit utanför mitt rum längre än nödvändigt. Snart är jag även klar med alla julisar också. DEt känns bra. Fast i år har det inte varit lika kul att köpa klappar som tidigare år. Har inte haft någon som helst aning om vad jag vill ge.


I fredags tog jag med min vän Mickan på en Peter Jöback konsert. Det var en mamma på jobbet som gav oss biljetter. Tack så mycket ticknet och mamman! Säg vad du vill om Jöback men han var verkligen bra (och lite snygg). Hans röst är så mycket bättre live än på skiva där den blir mesig. Vi lyckades få platser brevid Laila Bagge och Nicklas Whalgren. Sen när vi skulle gå ut såg jag en man som jag kände igen och det tog ett tag innan jag kopplade att det faktiskt var kungen jag kollade på! Han och Silvia hade platserna precis över oss. Härligt!



Nu ska jag fortsätta med städning av rum och sen blir det lite julbak! kulikul. Sov sött!







Kommentarer
Postat av: ullisar

det är svårt när man springer på kändisar sådär! själv blir jag helt förvirrad och känner inte igen nån. förrän möjligen efteråt :) tur iofs. ingen risk att jag glor pinsamt på nån då...

2009-12-21 @ 04:50:10
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0