Tisdag.

Idag är det tisdag, eller fisdag om man nu vill välja ett sånt vulgärt ord.

Dagens fråga är:

Hur säger man upp sig på bästa sätt??

Är det;

1. Skicka iväg ett sms till chefen och säger "i'm out"
X. Ber en kompis att meddela chefen att du plötsligt har fått svinis och inte kommer att dyka upp nästa termin.
2. Du går aldrig någonsin tillbaka till jobbet och när chefen ringer så har du plötsligt tappat minnet. "jobba? jag? nej jag går fortfarande på 6: års!!"



Hmmm svår fråga det där..

Jag vill med det här inlägget bara tala om att jag från och med 1 februari kommer att byta jobb. Skadereglerare it is! DET KÄNNS... Det känns bra! Det är så att säga SVINIGT VÄRT DET!!!


Kommentarer
Postat av: josefina

Heeeeey! Fick du jobbet?? :) jag sitter jus nu här på jobbet och jooooobbar. Sånt man gör som skadereglerare! haha :)

2009-12-24 @ 14:35:48
URL: http://absolutboston.se
Postat av: Anne

God jul till dig också, hoppas den varit bra hittills!

Roligt att du har nytt jobb på G. Det är alltid nyttigt att byta emellanåt.

Kram på dig!

2009-12-25 @ 20:56:32
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: emmapemma

du glömde 3. maila chefen :P

2009-12-28 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0