Onsdag.

Jag är fortfarande glad!


Mormor Cardale är som sagt här på besök och hon gör mina dagar roligare! Vi är ett sjukt bra team och hon har godkänt mig! Hon säger att det märks att barnen är tokiga i mig eftersom de ser så himla glada ut! I GO!!!!
Igår var det skördetid runt poolbridge farm, vi satt ute och åt middag mitt ibland alla traktorer och bönder! SÅ MYSIGT, SÅ BRA!!! Jag vill inte hem!

Idag är det Carolines sista dag, men vi ses på lördag så än är det inte bye bye!

Nu ska jag forsätta läsa. ( bok 1 av 7 snart utläst) (då har jag läst 15 böcker. För mycket fritid eller bara läslus?)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va go hon verkar mormorn:) Kommer du till mig på fredag kväll?

Puss

2009-06-24 @ 23:42:44
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Läste precis din kommentar! Nästa helg är det camping i Brixham som gäller... Vill inte, vill inte, vill inte!!!!!

2009-06-24 @ 23:44:05
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0