Tisdag!

Idag är det tisdag, SHIIIIT!


Jag är som en liten duracellkanin just nu! Jag är så glad över att jag åker hem imorgon! Fast jag är (nästan) lika glad att jag åker tillbaka på söndag.

Idag hade frida idrottsdag. Alla föräldrar och syskon var välkommna och sen åt vi en god picknick med barnen. Det var väldigt mysigt att sitta i solen och heja på barnen. Det är något som jag ska införa i Sverige!



DuracellSoppe!



ps.
för er som har missat;
jag byter till mitt svenska nr imorgon någon gång på eftermiddagen! ( 070 437 43 94 ) ds.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Muhahaha.... Detta betyder alltså att jag kan terra dig även när vi är tillbaka i Sverige!

2009-06-16 @ 23:25:46
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0