Tisdag

Caroline hittade just ett videoklipp som visar hur det ser ut när vi kör runt i England:



Och ändå blir man stoppad för fortkörning!! Jösses!


ps.
Idag ville Elsas fröken lära sig säga hej på svenska.
Jag sa "hej" hon sa "heil" vilket fick mig att tänka på ett helt annat ord än "hej". Efter tre försök gav jag upp, det gick inte att lära henne Hej! Så hon fick lära sig "God morgon", det gick bättre.
ds.


pss.
Kom på en till sak jag vill berätta!
Eurovision song contest är så mycket roligare här i UK. Kopierar det Hanna skrev:

Här i GB så slänger man ut sig kommentarer som "ni vet väll att på kanal fem så går det ett program just nu om räddningshellikoptrar om ni vill byta"

Eller "Å gud jag tror jag mår illa snart" Som kommentar på programledarnas prestation

En kommentar om sverige kom också med
"Det var tur för henne att hon kom med annars hade det blivit upplop i Sverige"

Tack Hanna för den lånade texten!

Känner att vår schlagergryta (och nej Georges, schlagergryta är ingen tradition i sverige!) kommer bli kanon på lördag!
GO GB!

dss.

Kommentarer
Postat av: Behm

HAHA SÅ SANT XD

2009-05-12 @ 19:16:41
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lööööve the britts:D

2009-05-12 @ 23:58:23
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0