Måndag

I lördags hade vi en  rätt galen kväll i Bristol ! Vi ramlade in igenom hannas dörr vid halv fem snåret och var mycket nöjda med kvällen!

Eftersom att det var så fint väder igår så tog vi oss upp till Clifton. ÄTNLIGEN kunde jag komma hem till Poolbridge och säga att jag inte varit i Cabot! Uppe i Clifton finns clifton suspension bridge, den hade vi bestämt att vi skulle besöka. Visst var bron fin men eftersom att jag är en fegis och ogillar höjder så beundrade jag bara bron från sidan.
  


Sen så gick vi ner till hamnen och åt glass.


Idag var det inte lika soligt men varmt som i en bastu. Har gått en två timmars promenad och kollat på film med caroline. Slappdag helt enkelt!


Ne, bloggning är trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0