Torsdag

Varför kommer ett inlägg jag skrev i England upp nu??

Idag har jag maximal otur! Har väntat i över två månader på en läkartid men vad händer? Jo läkaren blir sjuk. Så nu blir det till att vänta två veckor till! Suck! jag flörtade iaf in mig hos systern som ringde och frågade om Svinsprutan och eftersom att jag är i en riskgrupp får jag komma ner nu på en gång och ta en spruta. Så får jag ett tryne eller en nervsjukdom inom de närmsta dagarna vet ni varför!!

Jag ska även införskaffa mig ett gymkort. Tycker det är för lite att bara boxas två gånger i veckan. Så nu tar jag tag i mig själv och köper ett helårskort för 2500, hur bra är inte det???


Ha en otroligt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart jag kommer ihåg den:)

2009-10-31 @ 15:26:21
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0