Söndagsmys

Idag är det söndag!

Min helg har varit helt underbar, ungefär som en bal på slottet! Jag har egentligen inte gjort något speciellt utan jag har bara umgåtts med underbara vänner och mått bra!

I fredags åt vi middag hemma hos Snyggfrippe och sedan gick vi till Mosebacke och kollade på banunolagets (contakt) spelning. Klockan 22.00 var det dags för efterfest hos Frida. Det slutade med att jag (väldigt förfriskad) och Emma (som var "sååå fräääsch") intog Fridas säng medan Frida och Banuno satt och komponerade låtar tills klockan slog halv fem.

Vid tio vaknade jag och Emmsan och tyckte att det var dags för Frida att vakna. Frida tyckte det var dags för ett kokt ägg och lite nyhetsmorgon. Några timmar senare gick vi ner på stan och vidare till Tacobar (jag var mätt i typ 12 timmar efter det). Sen kom Camilla och var snygg som vanligt. Det var nog länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde den dagen. på kvällen var det FF hos mig så vi (camilla, frida, Mickan och jag) lagade en god Thaisoppa och åt godis tills vi (nästan) spydde. KANON!

Idag har jag spelat spel med familjen och lagad en god gryta. Nu är det Time for bastu och fotskrubb! NIIICEEE!!!!

    


--------------------------------

Nu loggade jag in på min hotmail och hittade ett mail från en Sköning på jobbet;



hej sofie!
jag loggade in i fredags på jobbet 16.55 o skulle hotmaila till min älskare ( att vi inte kunde ses i helgen )
mer info. än du behövde va?
nej, jag bara skojar!
jag skulle kolla om jag fått mail o då kom din mailadress upp på mitt användarkonto.
jippi, tänkte jag. jag är inte ensam att utnyttja arbetstiden till privata ting.
nu när jag har din mailadress kommer du att bombaderas med viktig info. räkna med det!
kram


hahah visst blir man glad att det finns roliga människor även på jobbet!!! LIFE IS GOOD!!!





Kommentarer
Postat av: frida

Så himle mysigt!

2009-09-15 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0