Året som gått!

Eftersom att jag fortfarande inte har skaffat WOORD så tänker jag VISA året som gått med hjälp av *tadam tadam* BILDER! Enjoy


I år har jag:

 Inpuls flyttat till England!

 Där hamnade jag hos en underbar familj. Det blev många härliga och ohärliga promenader.

 Jag mötte kor på vägen.
 Jag väcktes av spindlar. FETA spindlar.
 Jag lärde England att göra snögubbar. Alt. begrava barn.

 Jag dejtade snabeldraken Henry.

 Jag lånade en HeEsT.

 Jag färgade mitt hår i någon halvdan färg.
 Jag besteg Glastonbury Tor 3 gånger.

Ett hett tips;  cykla/klättra 5mil så sover du bra sen.

 Jag gick lite till...

 Jag hade en "happy time" med andra Aupairer.
 Jag åkte buss i London.
 Jag körde på fel sida. (hamnade på rätt sida några gånger)
 Hängde lite i Bristol.
 Fick besök av en Lisa.
 Tog en weekendresa hem för att fira midsommar.
 Flyttade hem igen och festade till det.
 Hittade en annan anledning att vara uppe en helnatt.

 Besökte en parkering i Göterborg och passade på att gå på U2:s 360 konsert.

 Fyllde 21 och festade lite till.

 Bestämde mig för att fixa botox under ögonen.

 Plockade lite svump.

 Firade nyår med ett gäng kottar.



Året har varit väldigt spännande. Jag har lärt känna flera underbara människor och massa trevliga djur.

Höjdpunkter i England

* Åka fast för fortkörning utan att få böter/bortdraget körkort.
* Möta Farmer Johns 150 kor på vägen.
* Alla Happy times träffar i Bristol.
* Att få åka hem till Sverige över en helg.
* All shopping <3
* Min lilla by som är den finaste i England. höhö
Och sist men inte minst måste jag säga att Backpacker hostel i Bristol var en otrolig upplevelse.


Höjdpunkter i Sverige

* Nytt rum, helt klart.
* Nytt jobb!!!!!!!
* Även fast jag tackade nej så måste jag skriva att det var kul att få komma in på universitetet.


Om jag bara fick välja tre saker som gjort 2009 till ett bra år skulle jag välja ;

1. Flytta till England
2. Komma hem från England
3. Nytt jobb.


Sådär. Nu är det time for bed!
sov sött


Kommentarer
Postat av: Behm

Backpacker hostel was the shit xD

2010-01-12 @ 20:22:07
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0